Este libro presenta y explica la filosofía básica quiropráctica y la historia, principios y aplicaciones en la práctica. Además de cubrir las técnicas de cuidado de la quiropráctica, también analiza la anatomía, biomecánica y fisiología, así como el análisis de la columna vertebral y los procedimientos de diagnóstico. Se abordan numerosas preguntas científicas y filosóficas dentro de la comunidad quiropráctica. Es evidente que el material presentado en un formato fácil de seguir, define el formato de términos desconocidos, explica e ilustra los conceptos, y refuerza las ideas mediante la revisión y el pensamiento crítico preguntas. Amplio ámbito del libro y los debates de diversos temas que lo hacen ideal para estudiantes o cualquier persona en la comunidad quiropráctica.
TEXTO EN INGLES.
Daniel Redwood, Carl Cleveland "Fundamentals of Chiropractic"
Mosby English 2003-08-01 ISBN: 0323018122 416 pages PDF 107 MB
This textbook introduces and explains basic chiropractic philosophy and history, principles, and applications in practice. In addition to covering chiropractic care techniques, it also discusses anatomy, biomechanics, and physiology, as well as spinal analysis and diagnostic procedures. Key scientific and philosophical issues within the chiropractic community are addressed. Clearly presented material in an easy-to-follow format defines unfamiliar terms, explains and illustrates concepts, and reinforces ideas through review and critical thinking questions. The book's broad scope and discussions of diverse topics make it ideal for students or anyone in the chiropractic community.
DESCARGALO EN EL SIGUIENTE LINK:
http://depositfiles.com/es/files/me8cl7lyg
TEXTO EN INGLES.
Daniel Redwood, Carl Cleveland "Fundamentals of Chiropractic"
Mosby English 2003-08-01 ISBN: 0323018122 416 pages PDF 107 MB
This textbook introduces and explains basic chiropractic philosophy and history, principles, and applications in practice. In addition to covering chiropractic care techniques, it also discusses anatomy, biomechanics, and physiology, as well as spinal analysis and diagnostic procedures. Key scientific and philosophical issues within the chiropractic community are addressed. Clearly presented material in an easy-to-follow format defines unfamiliar terms, explains and illustrates concepts, and reinforces ideas through review and critical thinking questions. The book's broad scope and discussions of diverse topics make it ideal for students or anyone in the chiropractic community.
DESCARGALO EN EL SIGUIENTE LINK:
http://depositfiles.com/es/files/me8cl7lyg